احوال دل این دل کوچک

 

 

یوقتایی هست که آدم نمیدونه چشه

ینی میدونی انگار هیچیش نیست ولی یچیش هست ....

ازون وقتا که نه گریت میاد نه میتونی بخندی 

فقط و فقط دلت یچی میخاد که ارومت کنه 

حالا اون چیه که دل تو رو اروم میکنه ؟ خدا داند ((:

راستش من زیاد اینطوری میشم 

یهو میبینی نشستم فک میکنم خدایا کللللی کار ریخته رو سرم هووووف فکرشم که میکنم مغزم سوت میکشه 

ولی تو اون لحظه دلم میخواد چشامو ببندم و به هیچی فک نکنم 

دلم گرفته ها 

یچی تو گلوم گیر کرده انگاری ):

بازم نمیدونم چیه ولی /:

اون وقتا میدونید چی حالمو خوب میکنه ؟

چشامو میبندم ... صدای امواج دریا رو تو ذهنم تصور میکنم ... نسیم خنک که به صورتم میخوره ... حس خوبی رو منتقل میکنه ... لبخند که میاد رو صورتم ؛ نفسای عمیق میکشم ...

خنکای اب رو با انگشتای پام حس میکنم ...صدای مرغابی های دریایی رو میشنوم و برخورد موج اب با صخره ها ...

ذهنم اروم میشه 

ذهن دلم اروم میشه /// اخه نمیدونید این طبیعت خدا چه ها که نمیکنه ....

شما چطوری ذهن دلتون رو اروم میکنید؟

 



نظرات شما عزیزان:

داش جوات
ساعت13:54---23 فروردين 1397
من آهنگ بلند می زارم با هندزفری گوش می کنم و سعی می کنم به چیزی که اذیتم می کنه فکر نکنم
پاسخ:اینم خیلی خوبه ((:


داش جوات
ساعت13:53---23 فروردين 1397
اللللللللللللهی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 فروردين 1397برچسب:, | 13:28 | نویسنده : محدثه |